Senin, 07 April 2008

Paribahasa Sunda

Iyeu aya ebook Paribahasa Sunda kintunan Kang Yaya nuhun Kang Yaya, file na kedah di download heula teras di install di komputer, janten teu kedah online. Tah mangga ka Anung oge sodara-sodara arkan install sugan tiasa emut deui kana paribahasa sunda teh... da jiganamah keur budak kantos ngadangu eta paribahasa, komo lamun sok ngadangukeun dongeng sunda di Radio anu penyiarna Mang Jaya radio kuningan atanapi Uwa Kepoh di Bandung mah. Iyeu ebook teh gratis nya kang Yaya...

tiasa di download didieu : http://www.box.net/shared/e61l7bhss4

3 komentar:

Anonim mengatakan...

Hatur nuhun ka mang yaya/cecep nu parantos masihan alamat e-book bahasa sunda nu tiasa di download.
Pas muka teras maca sok mindeng seuri sorangan da geuning sok langsung inget keur jaman budak keneh.
Ka saha wae peryogi, mangga geura enggal download, ageung pisan manfaatna kanggo diajar/nginget2 deui.

Hime mengatakan...

hatur nuhun mang...
mugi manpaat ka baraya sunda sadaya..

Anonim mengatakan...

Punten..Saya tidak bisa berbahasa Sunda tetapi didalam darah saya mengalir darah Sunda..Karena orang tua Saya berasal dari Sunda....Cerita almarhum Ayah Saya Kami berasaldari sisilah patih kerajaan Pasundan yang bernama Ardiwisastra...Kakek Saya ARDIWISASTRA..Ayah Saya Jaya Ardiwisastra.....Apakah ARDIWISASTRA yang dimaksud adalah sama....Mohon maaf karena Kami terputus tali Sialturahmi dengan keluarga Ayah Saya karena sejak Almarhum merantau ke Palembang sampai akhir hayatnya tidak pernah kembali ke Tanah Sunda. Sekali lagi mohon maaf. Wassallam

era_alessio@yahoo.co.id